måndag 10 mars 2008

Tara min lilla bajs och kräksmaskin.

Nu är hon Borta min älskade lilla katt, vi tog henne till veterinären idag vid halv 1. Vid ett åkte vi hem med henne igen, då hade hon somnat in i min famn, Älskade lilla katt, kommer vara tomt utan dig. Fast jag vet ju att det var för hennes bästa vi gjorde det. Hon led av det livet hon hade nu stackarn. Men ändå. Nu har hon fått sin sista viloplats på mammas baksida, vid ett blomsterland och vid skogen. Älskade pälsboll, mamma kommer att sakna dig.



Har även hunnit med ett prov idag, ett av tre denna veckn, tror dock inte att jag kommer klara det, ingen av de andra heller för den delen. Men man får väl kämpa på helt enkelt. Fan det känns lite som att jag håller på att bli sjuk nu till på köpet liksom, fy fan hade inte varit det minsta roligt kan jag meddela, jag har inte tid att vara sjuk.

Nej nu ska jag gå ner, göra mig lite varm obóy och bara kolla lite teve ett slag. Har varken ork eller lust nu att plugga..

CooAAoo

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja de va ju för hennes bästa. puss

Anonym sa...

Tack gumman :) Känns väldigt spännande! Måste fixa korten snart med! Hhur mår Devil? puss