tisdag 25 mars 2008

Bye Bye Bananen.Bye Bye Alingsås.

Japp nu ska lilla Sanna bli storstadsflicka. Inte lång tid har man på sig heller. Redan första april är det inflyttning. Men vi skjuter nog lite på det och tar en del i taget. Eftersom att den 1 är redan om några dagar. Vad hände? Hur kunde något gå bra för en gångs skull. Eller gå så som jag ville. Väldigt konstigt. Men nu är det bestämt iaf. Vi skriver kontrakt imån vid halv fyra =)

Nu ska jag städa och sedan dra för att handla. Blir nog att handla mycket sådant som håller sig. Frys varor och sådär. Synd bara att min frys är minst i historien typ. Men men. Hej svej så länge då.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ska du flytta!? Nu när jag kommer flytta till bananen? Illa ;) Nej, men skoj för dig dig vännen! Vart flyttar du? Själv? puss

Anonym sa...

Jag VILLL IIIINTE! du fåååår inte! Esma