tisdag 18 mars 2008

Det händer grejer trots allt.

Ja imån alltså. Något som jag väntat på i flera år! Det kommer hända iaf =) Ska ringa ett samtal idag med, så allt blir gjort, sen blir det städ, tvätt och disk idag. Egentligen har ju jag jobb imån, men jag har fortfarande hostan från helvetet. Så får väl se hur det blir med den saken.
Däckade av igår vid halv nio, herregud liksom. Halv nio. Det är ju ingenting. Börjar bli sugen på att träna igen, men får väl se också vad som händer och fötter först. Får kanske blir att jag gör det om ett tag, just nu känns det som att jag har en hel del grejer att göra så jag inte hinner gå dit, å ska jag dit vill jag ju vara seriös med det och vill att det ska hända lite grejer.

Funderar på att ringa och boka upp halkan idag med ?! Kan vara bra, dock kostar det ju pengar. Så får se om jag kan det eller inte. Ska kolla upp priset och sådär lite grann iaf, sen efter det så får vi se. Men jag är iaf på rätt väg. Vilket alltid är något. Hmm åhh känner en liten liten lycko känsla i kroppen, som inte funnits där innan. Får väl se sedan om den finns kvar eller försvinner eller vad som nu händer.

Nu ska jag äta lite frukost, eller nått annat än gårdagens chips kanske ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

vad är de som ska hända imån?
/Esma