tisdag 25 mars 2008

Duktigt av Sanna.

Ja man kan väl säga att jag har varit duktig hela dagen idag. städat å diskat å handlat. Fast än är det inte klart. Får fortsätta imån helt enkelt. Ska vara i gbg halv fyra och skriva kontrakt, men innan dess har jag ju tid på mig om jag går upp i tid =) Varit uppe hos Esma en sväng på kaffe.
- Gumman vi kommer fortfarande ses. Promise. Det är ingen vanlig fluga.. Det är en tränad fluuga :)

Hmm massa egentligen som ska göras och inhandlas om inte annat till den nya lägenheten. Vi ska iaf köpa en ny soffa. A vill ha med schäslong =) Så det blir det. En stor och mysig som man kan fylla med massa kuddar å skit.

Får väl se vad det blir. Jag vet iaf att när lägenheten är inredd så blir det tjejkväll för hela slanten =) Ni är på va? Åh den är så fin, känner mig lite glad nu idag för en gångs skull. Imån bär det av till gymmet för att säga upp det eller hur det nu funkar med byte och skit. Åh jag längtar efter att träna igen. Ordentligt då.
Blir nog Sportlife i Göteborg med, A tränar där å skit så att. Sedan kan jag om jag vill träna här i alingsås någon gång med då, vilket är rätt bra om man vill dra med någon av tjejerna.

Nej nu ska jag fixa lite, vänta på att Kusin Mia ska ringa. Sen blir det chips cola och the hills för hela slanten =) Sucker jag är.

Inga kommentarer: