torsdag 6 mars 2008

Kaffe - Min nya drog.

Det är så sjukt gott och jag kan dricka typ huur mycket om helst, thé är också något som funkar, tyvärr det ju båda grejer som torkar ut kroppen och så lite vatten om jag dricker så är det ingen bra kombo direkt. Sen kanske det inte är ett plus just nu att jag bara vill dricka kaffe, kunde man inte blivit beroende av typ vatten, hade varit en bra grej det.Men icke sa nicke. Kaffe ska det vara helst med mjölk haha.

Träning, fan minns knappt när jag var där, men det var ett bra tag sedan nu iaf, inte heller nått bra. Kroppen far iväg åt alla håll det märker man ju, sen äre inge vidare att betala massa pengar för något man inte gör, helt onödiga pengar är det ju trots allt.Man kan faktiskt göra en hel del för 300 spänn i månaden. Jag saknar det lite, älskar att vara där å träna, att gå it är jag dock inte alltid lika motiverad till, men jag gör det iaf. Eller gjorde ska man väl säga.

Teori är dagens grej. Ska kolla film med teori, läsa teori bok och även göra data programmet som Hannis var gullig och fixade till mig =) Hoppas hoppas hoppas nu bara att jag klarar skiten tills det är dags, känner inte att jag har varken tid, lust eller ork att göra det en annan dag sen. Jag har tillräckligt mycket som det är tyvärr, det suger att hela tiden har saker man ska göra. Måste dessutom ringa Läkaren och boka upp en tid, snarast liksom
Neeej om man kanske ska ta lite tag i grejer typ NU.

Inga kommentarer: