onsdag 5 mars 2008

Ändring ändring.

Mina tankar för några timmar sedan skiljer sig redan åt, nu tänker jag på ett nnat sätt. Jag kan verkligen inte fatta. Varför är det så svårt för mig att bara tänka och fatta å bestämma saker och ting, det är inte frågan om hjärnkirurgi detta, okej det är en stor grej. Men det är inte nån jävla operation. Jag blir extremt arg på mig själv, känner att jag har bara lust att låsa in migg och ligga under täcket och gråta ut den lilla klumpen som sitter i halsen, fan försvinner den aldrig liksom. Nej det gör den ju aboslut inte, störande. Nytt enkelt liv sökes!!!
Har iaf ett litet ljus i mitt liv, en liten bajs och kiss maskin - Devil =) Att något man haft så kort tag och som är så litet kan betyda så mycket efter så kort tid. Liten brun å vit ValP. F Kommer snart och lämnar honom, så får han vara med mig den sista timman på jobbet för jag har ingen pass till honom. Sen blir det en promenad hem och väl hemma ska jag sy och grejja, hjälpa Dells med att skriva brev till en hyresvärd, mycket som ska hinnas med. Men det ska nog gå vägen. Teori på Tisdag. Shit pommes liksom.
- Kärlek är inte allt, har du inte dig själv, då har du ingen.

Inga kommentarer: