onsdag 5 mars 2008

Jobb 7 Timmar. Mycket tänkande.

Egentligen vet jag inte var felet ligger, om det är hos mig själv? Eller hos någon helt annan. Jag har så mycket jag vill göra och genomföra. För att något av det ens ska bli genomförbart så måste jag flytta från Alingsås. Nu har jag inget jobb som håller mig kvar här, skolan. Men den finns på andra platser med. Jag behöver komma till något större ställe som kan ge mig något som inte bara ÄR, för det är vad jag tycker att Alingås är, det bara är. Det är varken till eller från.

Jag har påbörjat en grej som jag ska genomföra, jag ska slå alla med häpnad när dom inser att lilla dumma jag kunde faktiskt. Ska bli en sån otroligt skön känsla. Inte för att jag än vet hur det ska gå till, för det vet jag faktiskt inte. Det tar sin lilla tid för det mesta grejer, men detta är något som jag sa ha. Innan sommaren är det sagt.

Känns lite som jag har kommit till insikt vad det gäller andra saker, Esma vet. Tror inte jag klarar av eller är redo för att genomföra det. Han är inte Han med stort H. Snarare så att han är den utan något H alls. Visst han är en underbar människa och hur snäll,gullig som helst. Men han är inte A, han är inte det. Har försökt inbilla mig själv att A inte är min stora kärlek, men tro fan att han är det. Han som kanske inte varit något jätte speciellt innan, han som jag tyckte var så så snygg första gången jag såg honom, minns du Esma att vi sa att han hade snygg kropp =p Jag har så många minnen med honom, fast mest av allt så vet jag att han faktiskt verkligen älskar mig. Han skulle göra i princip vad som helst för min skull. Tro det eller ej, detta efter att han faktiskt känner mig gott folk, ingen aning hur det kan ha gått till. Jag som inte är något speciellt?! Jag som har en havldan kropp, ett halvdant utseende. Kanske jag har en insida iaf? jäävligt långt inne i så fall kan man ju säga.

Esma, min lilla pärla. Oavsett om jag bor här eller någon annanstans. Du är och kommer förbli min bästa vän. Inget av det vi har nu kommer att ändras, visst inte lika lätt att se om jag nu inte skulle bo på bananen mera. Men ändå, jag kommer inte låta det bli så att A skulle komma imellan eller liknande. Du är solen på himlen en regnig dag <3
- The First Cut Is The Deepest.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är min fina vän med.. men en flytt? de vet jag inte om jag skulle klara.. utan dig liksom.. får väl ta o flytta jag med.. när johan kommit ut.. vill bara de ska lösa sig mellan mig o han, men man vet inte =( Fan fan fan.. olika bekymmer men dock väldigt jobbigt för oss båda!