söndag 2 mars 2008

Jag har krånglat till det igen!!

Varför Varför Varför
Är det något jag är bra på så är det att krångla till det för mig själv, på alla sätt och vis som finns.
Tänker jag inte, eller tänker jag bara för mycket? Jag vet ärligt talat inte. Men jag vet att just nu är allt lite för mycket för mig bara. Jag har så mycket jag ska göra, men inget blir gjort. Vad håller jag på med egentligen? Jag vill inte förstöra för mig själv, men ändå blir det så på något vis och vänster. Funderar på att kanske gå ut och leka en sväng med Devil, kanske kolla om Johannes och West ska med, så får man annat i tankarna en stund. Imån börjar nya veckan igen och mycket därtill. Hur nu allt det ska bli är en annan sak. Vad ska hända, vad ska inte hända. Kommer jag veta mera när denna veckan är slut eller kommer jag det inte?! Det är nog bara något som återstår att se.

Fan vad jag behöver närhet nu och chips.

Inga kommentarer: