onsdag 19 mars 2008

Matte A Prov.

Piss med matte och jag suger stenhårt på det. Men jag måste ju gå dit och göra provfanskapet. Sen efter det blir det bara hem och hämta hund och hitta nån som passar den ett slag. Sedan ner till Göteborg för nån timma eller två kanske. HiHi =)

Jaa imån är det alltså skärtorsdag. Fick ett litet erbjudande om att gå ut, men vet inte riktigt om jag känner för det eller inte. Var ingen höjdare sist när jag var ute direkt. Så vi får väl se imån vad som händer. Har trots allt en hel del annat jag måste ta tag i. Mitt liv vilar minsann inte bara för att det är påsk :P

Ska iväg och försöka köpa påskägg och godis idag med, har ju aboslut inte råd egentligen men det får väl lösa sig på nått sätt. Uehh för matte. Men efter idag har jag påsklov och kan disponera tiden efter vad jag själv känner för och vill.

Påskaafton? Inge fest där inte. Iaf inte som det ser ut nu. Blir nog lugnt hemma kanske med god mat åså vidare.
Nu ska jag kanske sminka mig å fixa lite så man kan gå ut.

Heej sveeej.

1 kommentar:

Anonym sa...

Mm, visst är det mysigt :) Lycka till på provet, det går säkert bra! Inget hotellet för dig imorgon då? puss