torsdag 20 mars 2008

Hotet.


Jodå det blir utgång idag trots allt. Mamma var snäll och kunde passa Devil. Det var tur det, för under dagens lopp har jag blivit mer och mer party. Har nu städat i ca fyra timmar. vete fan hur det kan vara så äckligt och smutisgt. men det kan det tydligen. Det börjar bli bättre nu iaf. Alltid något. Orkar inte ha det så äckligt hemma att man inte ens vill vara hemma. Nu vet jag ju ckså att det ser likadant ut när jag kommer hem som när jag gick. Haha undra om mina grannar uppskattar att jag lyssnar på westlife på hög volym :P

Nej ka göra lite städ till sen ska jag in i duschen å sedan fixa mitt hår. Dags liksom. Vill gärna se någorlunda ut ikväll. Så bye bye.


Tjocken, Mongo-malin & Spetan

1 kommentar:

Anonym sa...

Härligt att du kommer till Hotet idag! See you there bitch ;) puss