onsdag 26 mars 2008

Jahh Shit Pommez ...

Allting går i hyperfart, fast jag gillar det nog iaf. Varit nere i nya hemstaden Göteborg en snabb sväng. Skrev kontrak och pratade lite med en dam där. Tisdag nästa vecka Kl 12.00 Får vi das nyckel. Spännande värre. Mycket som ska ordnas nu över helg och i veckan. Rensa rensa rensa rensa.

Just nu är jag dock helt helt slut. Så det blir något att äta, the hills på mtv och coca cola zeroo.
Träna imån kanske? Lite sugen är jag ju, måste ju iaf prata med dom borta på gymmet så varför inte passa på och slå ihop allt i ett litet smart paket. Skriver väl säkerligen senare igen. Börjar komma igång nu med detta igen =) Kommentarer är ni dock lite dåliga med. Fast å andra sidan ingen kanske läser min blogg. Då är det en annan grej. Men om nån gör det. Skriv en comment. Räcker med ett hej, kan jag ju kolla in er med =)

Tjaooo

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej.. nu har jag o alex tagit kort på ALLA hästsaker, så nu ska dom ut på nätet.. måste ha pengar!