lördag 1 mars 2008

Sanna Vs Jobb 0-1



Jobba, fyy fan 24 timmar blir det också. Sen att det kanske inte är världens jobbigaste jobb jag har, men jag ska fortfarande sitta där.

Ska dra och lämna Devil och sen ska jag dra och köpa lite gott som jag kan ha ikväll, Inte direkt så att tiden där borta går så jätte fort heller, sen att jag typ ska jobba hela nästa helg med, det är ingen hit precis. Ska nog kolla om jag kan få ta med Devil dit nästa helg. Så slipper jag ordna hundvakt iaf. Tror kanske inte att det borde vara ett så stort problem. Tycker det är sjukt dålig stil av mamma att hon inte ens kan ha honom hemma. Jag passar Linna och det har jag gjort hur länge som helst, sen hon föddes typ. Men hon kan minnsan inte hjälpa mig, sjukt dålig stil är det allt. Nej ska nog städa av lite här och sen packa ihop mig tror jag. Måste in till stan å grejja mig först också så att det är väl lika bra.

Hej svej då.

Inga kommentarer: